Rabu, 11 Disember 2013

111213

 What a nice date?Kalau hari ni,Rozita Che Wan aka Che Ta telah menamatkan zaman jandanya aku dan En Hubby pulak dengan rasminya hari ini telah bergelar Pengarah Urusan kepada SNSS Provider Enterprise.Syukur kehadrat Allah SWT kerana telah memudahkan urusan aku dan jugak En Hubby kerana ahkirnya dapat jugak menubuhkan sebuah syarikat yang diberi nama SNSS Provider Enterprise.Pada mulanya kami agak ragu-ragu jugak untuk menubuhkan syarikat ni.Namun setelah berfikir panjang termasuklah  pro &contra ahkirnya terlaksana jugak impian yang sememangnya telah kami impikan dari dulu lagi.
Macam Comel Jer...

 Pada yang bertanya ofis kami ni buat bisness apa?Eeermm how to explain ek?Macam nilah buat sementara waktu korang bolehlah usha-usha sijil yang dikeluarkan oleh SSM ni.Kot2 ada yang nak tau dengan lebih lanjut tu,macam biasa boleh PM kat aku thru facebook ataupun jugak sms tak pun leavekan komen disini.Apapun korang jangan risau aku buat bisnes baik-baik jer sebab kami kan orang baik baik....Ceeewahhh  
                                
SNSS PROVIDER ENTERPRISE

 Owh ada yang bertanya,bila dah bukak ofis sendiri ni maknanya aku dengan En Hubby dah berhenti bekerja dengan ofis yang sekarang ke?Eeerrmmm the answers is NO!NO!NO!.Buat masa sekarang kami masih lagi bekerja makan gaji seperti biasa.Kiranya our own business tu untuk masa depan lah.Sampai bila nak kerja makan gaji kan.Anyway I had to stop here.See you all in the next- next entry's. Doakan Kejayaan Kami. Terima Kasih....
Masih setia bersama MACREAL INTERNATIONAL SDN BHD


Tiada ulasan:

Catat Ulasan